vrijdag 3 september 2010

Vertrek

Lieve mensen,

Kort maar krachtig wil ik iedereen bedanken die mij zowel persoonlijk, telefonisch, per sms, per facebook, per email, per post, blablabla laten weten heeft aan mij te denken en mij een goede reis gewenst heeft.

Geladen met overvolle bagage, cadeautjes en kaartjes met emotionele woorden denk ik er klaar voor te zijn om morgenvroeg te vertrekken. Net voor de feestdagen beginnen (en misschien al tegen dat er een nieuwe regering gevormd is?) zal ik normaal gezien terug zijn.

Ik wens iedereen het allerbeste toe de komende vier maanden in Belgiƫ (en natuurlijk ook veel langer dan dat).

(Oh ja, voor diegenen die het niet zouden weten, mijn GSM nummer vanuit Belgiƫ zal daar niet werkzaam zijn. Met andere woorden zal ik daar een Ghanees GSM nummer hebben. Indien mogelijk post ik dat nummer wel nog op de blog.)

Tot later
x